Ya Allah kuatkan semangat hambamu ini untuk meneruskan perjuangan dalam mendidik anak-anak kecil di sekolah. Minggu ini saya di serang dengan selsema dan batuk. hilang suara, mata berair dan badan panas. nak ambil mc tp sayang nak tinggal pnp.

Batuk dan selsema ni mungkin disebabkan cuaca yang panas+hujan, kurang air masak dan tidur lambat. Bagi saya kalau praktikum tak demam memang tak sah. Setiap kali praktikum mesti demam.

Saya tahu ini adalah ujian dari Allah. Mungkin Allah nak tahu kesabaran dan ketabahan saya dalam menghadapinya. Alhamdulillah walaupun demam+batuk saya masih bersemangat lagi untuk ke sekolah.

Hari ini saya diobserve oleh pensyarah saya. Alhamdulillah waktu mengajar saya boleh bertahan kesakitan. Lepas observe saya terus ke tandas dan muntah. Mungkin sebab saya bertahan yang menyebabkan saya muntah. tekak pedih sangat. rasa macam nak nangis jer...tp hati kata kuatkan semangat wan....

Oklah hari rabu mengajar, nak sambung buat rph dulu.. nanti kalau ade aper2 citer nanti saya bgtau lagi...

p/s: Ingatkan sok nak pi klinik la..


This entry was posted on 8:54 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments:

Engkaulah HarapanKu