Assalamu'alaikum w.b.t
Cinta boleh bertasbih ker? huhuhu.. Pelik. Alahmdulillah sekarang saya sudah habis menonton filem "Ketika Cinta Bertasbih" by Habiburrahman El shirazy untuk kali ke berapa entah bersama ibu tercinta. hehe.

Penuh dengan suasana yang baik iaitu di Cairo. (rasa macam duk sana dah bila tgk cite ni) Ternyata jalan cerita memang bagus. ia memang sesuai dipertontonkan kepada pecinta-pecinta filem islam.



Maaflah kawan2 saya x larat nak tulis sinopsis. Tp, kalau nak tahu jg, cb search je kat internet. Kalau x sabar juga terus jer pi beli novel KCB ini kat kedai buku. InsyaAllah tidak rugi membelinya.. :)

p/s: Seronok menonton filem ni bersama ma tercinta.


This entry was posted on 4:02 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 comments:

    Me said...

    Best ke citer nie?
    boley phm ke idok?
    bkn ke bhs indon eik..

  1. ... on December 9, 2009 at 7:28 PM  
  2. sujah said...

    alhamdulillah, setakat ni bley paham lg.hehe.. tgk laa rugi.. :)

  3. ... on December 12, 2009 at 5:34 AM  
  4. Me said...

    oo..
    ye ke...
    k la,balek mktb nnti nk try tgk r..=)

  5. ... on December 13, 2009 at 3:27 AM  
  6. shah_reel said...

    salam 'alaik..
    citer yg sgt best..
    lg best dri ayt2 cinta..
    veri meaningfull r omputih kata..
    touching abes..haha
    xsabo2 nk tunggu sambungannya..

  7. ... on December 16, 2009 at 8:18 PM  
  8. sujah said...

    betul a.shahril..
    blh d katakan lg best dr ayat2 cinta.
    disebabkan xsabar nak tahu jalan cite yg
    seterusnya,, beli laa novel KCB 2..:)

  9. ... on December 16, 2009 at 11:30 PM  
  10. diba said...

    ahah..mmg besh cite ni..xsbar nk tggu part 2 nye..hehe touching~~lgu die pn besh~;D

  11. ... on December 16, 2009 at 11:34 PM  
  12. sujah said...

    oo..rumate aku ruponyer...hehe. sabar noh. aku pun x sabar gak nak tengok.....

  13. ... on December 17, 2009 at 8:31 PM  

Engkaulah HarapanKu